Medierådgivning - Verdi Media Norge As - SEO spesialisten
580
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-580,bridge-core-1.0.5,translatepress-nb_NO,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Medierådgivning

HA EN STRATEGI

HVILKE KANALER?

Når bedriften din skal begynne å markedsføre seg, enten du har et historisk grunnlag du kan vise til eller er nyoppstartet, er det mange valg du må ta for å legge en strategi som er tilpasset dine mål og budsjetter. Med stor vekst i digitale markedskanaler som Google og sosiale medier er det i dag flere kanaler å velge blant enn det var tidligere.

 

Hvilke kanal skal bedriften din markedsføre seg i? Hvor er kundene? Hva er budsjettet? Det er mange spørsmål å ta hensyn til når du skal markedsføre bedriften din. Når du begynner med markedsføring er det viktig å vite hvem kunden din er og hvor de er. Ved å ha et godt bilde av kunden kan vi tilrettelegge strategien og bruke de markedskanalene som best når ut til dine kunder.

METODER

Det er mange kanaler, både de tradisjonelle og digitale kanaler du kan bruke i markedsføringen. Det er samtidig en rekke markedsføringsmetoder som kan brukes. Skal du gå for innholds markedsføring, native reklame, AdWords, ønsker du å prøve en Inbound Markedsføringsstrategi, eller er det tradisjonell papiravis annonse som passer best for dine mål?

MEDIEPLANLEGGING

Med mange valg som skal tas kan det fort bli litt kaotisk. Vi i Verdi Media Norge står klare til å hjelpe deg gjennom denne prosessen. Vi kan hjelpe deg med å nå dine mål. Vi hjelper deg med å legge en strategi som er tilpasset det du ønsker å nå med markedsføringen.

 

Vi kan hjelpe deg med å lage en medieplan. Det gjør hele prosessen lang mer oversiktlig. En medieplan vil vise hvem målgruppen er, hvilke kanaler som skal brukes, metode, tidsperspektiv og frekvens.

 

Vi kan være behjelpelige med å lage et markedsbudsjett som er kalkulert og utformet i forhold til din bedrifts økonomiske situasjon. Vi ønsker at du skal sitte igjen med en positiv opplevelse og at du skal få det meste ut av ditt markedsbudsjett.

HAR DU IKKE PEILING?

VI HJELPER DEG