Medierådgivning

Få hjelpen du trenger. Det er i dag en rekke spørsmål du må stille deg når du skal begynne å markedsføre bedriften din. Hvem er kundene dine? Hvor er kundene dine? Hvilke kanaler skal jeg bruke for å nå ut til mine kunder? Hva er budsjettet mitt?

Hvilken kanal skal jeg være i?

Når bedriften din skal begynne med markedsføring er det i dag langt flere kanaler du kan velge mellom for å nå ut til nettopp din kundegruppe. Det er derfor viktig å kjenne kundegruppen sin for å nå ut med ditt budskap i den riktige kanalen. Ved å ha et godt bilde av kunden kan vi tilrettelegge strategien og bruke de markedskanalene som er best for å nå ut til nettopp dine kunder.  

Når bedriften din skal begynne å markedsføre seg, enten du har et historisk grunnlag du kan vise til eller er nyoppstartet, er det mange valg du må ta for å legge en strategi som er tilpasset dine mål og budsjetter. Med stor vekst i digitale markedskanaler som Google og sosiale medier er det i dag flere kanaler å velge blant enn det var tidligere. 

Hvilken markedsføringsmetode skal jeg velge?

Det er mange kanaler, både de tradisjonelle og digitale kanaler du kan bruke i markedsføringen. Det er samtidig en rekke markedsføringsmetoder som kan brukes. Skal du gå for innholdsmarkedsføring, markedsføring i sosiale medier, Google Ads, eller er det mer tradisjonelle papirannonser som passer dine behov?

Sparringspartner og veileder

Med mange valg som skal tas kan det fort bli litt kaotisk. Vi i Verdi Media Norge står klare til å hjelpe deg gjennom denne prosessen. Vi kan hjelpe deg med å nå dine mål. Vi hjelper deg med å legge en strategi som er tilpasset det du ønsker å nå med markedsføringen. 

Vi kan hjelpe deg med å lage en medieplan. Det gjør hele prosessen lang mer oversiktlig. En medieplan vil vise hvem målgruppen er, hvilke kanaler som skal brukes, metode, tidsperspektiv og frekvens. 

Vi kan være behjelpelige med å lage et markedsbudsjett som er kalkulert og utformet i forhold til din bedrifts økonomiske situasjon. Vi ønsker at du skal sitte igjen med en positiv opplevelse og at du skal få det meste ut av ditt markedsbudsjett.

Ønsker du at vi skal ringe deg?

Vi hjelper deg med din digitale strategi. Legg igjen ditt telefonnummer så vil en av våre medierådgivere ringe deg snarest.